söndag 25 januari 2015

'Hvis man er dømt for voldtægt, så luk røven!!...

Sådan lyder svadaen fra Bandidos-rockeren Brian Sandberg til sigøjnergangsteren Jura Levakovic efter, at TV2 i torsdags sendte en dokumentar om den berygtede sigøjnerklan Levakovic, hvor man blandt andet ser Jura blive interviewet i fængslet.
Sagen, Brian Sandberg henviser til, er fra oktober 2000, hvor dengang 13-årige Jura blev fundet skyldig i sammen med tre andre at begå gruppevoldtægt mod en 30-årig kvinde på Gammel Torv i indre København.

Og det har Sandberg intet tilovers for, uddyber han på sin Facebook-profil:

’Seriøst hvis man er dømt for voldtægt, som en af de sigøjnere tilsyneladende er blevet. Så er man efter min opfattelse en skide parasit, som er uden for pædagogisk rækkevidde, og så kan jeg ikke forstå, at nogen som helst gider høre på sådan en klovn!!... Skrid ud af mit tv!!!’

27-årige Jura Levakovic blev i 2013 udvist af Danmark til Kroatien efter blandt andet at have begået hjemme- og bankrøveri, og han giver nu Brian Sandberg igen.

Se også: Fik afslag på Højesteret: Nu ryger sigøjnergangster ud

’Sandberg få styr på dine facts før du udtaler dig om noget, du ikke ved’,skriver Jura på sin Facebook-profil.
Serieforbryderen Jura, der er dømt for hundreder af kriminelle forhold, afviser at skulle have voldtaget den 30-årige kvinde, selv om han blev kendt skyldig i sagen. Han mener, at  at det skete frivilligt:  

’ Så folk der tror, jeg har voldtaget en eller anden ung pige, er helt ude at skide!!! Hvis I bare vidste, hvor mange piger der står i kø for mig. Både nu og dengang,’skriver Jura på Facebook.

Det første TV2-program om familien Levakovic har skabt en heftig debat på de sociale medier, blandt andet på Ekstra Bladets Facebook-side,hvor flere tusinde har skrevet kommentarer til artikler om familien.
Og det er bestemt ikke alle. der har været venligtsindede

Og kritikerne giver Jura ikke meget for:

’(...) Alle de negative og direkte ondskabsfulde henvendelser, skal i vide at jeres mening ikke rager mig og kommer mig ikke ved! Jeg fuldkommen ligeglad med, hvad I mener og synes. (Tak for dem som støtter mig og håber på det bedste for mig). For det andet skal alle vide, at jeg oprigtigt ønsker en ny chance, måske er jeg ikke den bedste til at formulere mig og udtrykke mig.’

’Men, i sidste ende vil jeg... rigtigt gerne komme videre i mit liv. Jeg vil gerne arbejde for mine penge og starte et liv op med min kone. Måske udtrykte jeg mig ikke ordentligt på tv, men jo, jeg fortryder mange af de ting, jeg har gjort, især hvis jeg har gjort nogle mennesker ondt, og igen er der mange ting, som har gjort mig til den, jeg er...’

Anden del af programmet om familien Levakovic bliver sendt i aften på TV2 kl. 20, men det bliver ikke med Brian Sandberg foran skærmen.
'
Se også: Roma-ekspert: Jeg tror ikke den familie kan integreres
Da Ekstra Bladet kontakter ham, ønsker han ikke at komme med yderligere kommenterer om Jura og familien Levakovic, men han siger:
- Jeg gider ikke spilde tid på den familie og det program.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/sandberg-i-krig-med-sigoejnergangster/5398646

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar