onsdag 5 november 2014

Jerry Solfeldt, aka "Maskinisten" slår tillbaka mot media.

Det var under måndagsmorgonen som Nyheter24 och Expressen skrev om Hells Angels nya taktik för att bli accepterade och rumsrena: Synas och umgås med kändisar. Det fick Jerry Solfeldt att gå ut med ett uttalande till sina följare på Instagram.
Sofeldt är även känd under artistnamnet "Maskinisten" och har synts figurera på internet, klädd i Hells Angels-jackor och på flera bilder från gängets lokaler och fester. Solfeldts anledning att umgås med kända svenskar handlar bara om en ren och skär vänskap, hävdar Solfeldt själv.
"Persbrandt är lika tappad som mig"
– Kolla hur jag infiltrerar svenska samhället. Hur kan man skriva något så här korkat. Att jag umgås med kändisar för att se ut som en hedersam medborgare. Persbrandt är lika tappad som mig, det är därför jag älskar honom som min gode vän. Som det ser ut så infiltrerade jag ett NA möte för 14 år sedan där vi blev vänner, skriver Sofeldt på sin Instagram
http://nyheter24.se/noje/781644-persbrandt-ar-lika-tappad-som-mig-det-ar-darfor-jag-alskar-honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar