tisdag 10 september 2013

Skulle mördas av Hells Angels – inför familjen

Han var en fruktad och hänsynslös våldsman inom Hells Angels. Sedan skar det sig och Lars Jensen, 41, lämnade mc-klubben.
Samtidigt som han startade ett nytt liv med en egen begravningsbyrå, inledde han också ett enmanskrig mot Hells Angels.
Nu lever han och hans familj under ständigt dödshot, som vid ett tillfälle var ytterst nära att verkställas. Han skulle mördas i sängen, inför sin familj, berättar han själv i en stor intervju för den danska tidningen BT.
"Mannen som skulle döda mig är borta, men Hells Angels kommer att hitta en annan ung torped. Det är bara en tidsfråga innan de slår till igen," säger mannen.

Den ärrade rockern, Hells Angels-veteranen Jørn Jønke Nielsen har tidigare kallat Lars Nielsen för ett psykfall.
- Det var han redan då han kom med i vår klubb, säger Jørn Jønke Nielsen till Ekstrabladet.
Hotbilden avfärdar han som rykten och antaganden:
- Sådant kan jag inte förhålla mig till, säger han till BT.
För Lars Jensen själv är situationen högst påtagligt verklig och konkret:
- Jag vet att det vid ett toppmöte mellan Hells Angels och Bandidos beslutades att jag ska likvideras. Polisen är informerad.
http://www.expressen.se/kvp/skulle-mordas-av-hells-angels--infor-familjen/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar