torsdag 6 juni 2013

- Jeg har sluttet i Bandidos MC

Den første av de tre Bandidos-medlemmene forklarte seg i retten i dag. Ingen av de tre er lenger medlem av klubben.

Så vidt jeg leser i avisene så finnes det ikke noen operativt chapter av Bandidos MC Stavanger lenger, sa den yngste av de tiltale, en 32-åring fra Jæren.
I retten vedkjente han seg som et tidligere fullverdig medlem av klubben, men at han nå har meldt seg ut.
- Jeg er ikke lenger medlem. Utstyret er levert inn, jeg har sendt det til en adresse i Oslo, sa 32-åringen.
http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/--Jeg-har-sluttet-i-Bandidos-MC-3190311.html#.Ua-6kOtAEQ0

Snakker om pengeinnkreving

I dag forklarte tre medlemmer og eks-medlemmer av Bandidos MC Stavanger seg i en omfattende torpedosak. 

Pengekrav fra bilsalg og pyramideinvesteringer

Første tiltalte (48) startet med å forklare seg om personlige pengeinvesteringer tilbake til slutten av 80-tallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar