fredag 21 januari 2011

- Sverige är lite Iran när det kommer till knark. Hade det här hänt i England vore det ingenting.

Om att det råder nolltolerans mot droger i Sverige säger artisten och konstnären:
– Sverige är lite Iran när det kommer till knark. Hade det här hänt i England vore det ingenting. Men varje land har sina tabun. I England är otrohet och sex den stora grejen. Så jag har kommit fram till att jag borde ha varit otrogen i stället. Jag ska vara det nästa gång jag kommer till Göteborg.

Jag tycker att mitt straff är för hårt. Tre månaders fängelse för en engångsföreteelse. Jag vet att jag gjort fel, att jag brutit mot lagen, så något straff ska jag ha. Åklagaren säger att jag får mitt straff som ett avskräckande exempel. Men jag vet inte om det funkar så, jag tror inte det.
http://www.expressen.se/noje/1.2300329/plura-jonsson-efter-kokainnatten-mitt-straff-ar-for-hart 

 Exklusivt i nya numret av Café: Plura Jonssons enda stora intervju efter kokaindomen. ”Sverige är lite Iran när det gäller knark. Jag borde varit otrogen i stället”, förklarar han.
http://cafe.se/plura/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar