onsdag 19 januari 2011

- Saxat från flashback - org/f248 - Privatpers0n tycker McRazzia är skrämmande

Privatpers0n skriver på flashback

Att Peter Schjervas är en loobyist tror jag ingen kommer säga emot på, men den karln har gjort mer för kulturen än de flesta andra. Sen har vi McRazzia där har du ett spån som försöker leka hjälte och skvaller press på samma gång. Sen att han får andra att frivilligt tatuera in en jävla Musse Pigg figur? De är skrämmande..
Nu antar jag herr razzia att du kommer att kommentera mitt inlägg så du är välkommen  
https://www.flashback.org/sp28331685



Tack Bäste Privatpers0n

Jag antar att du gör mer för miljön än bara hejar på rätt lag på org/f248 ....
Din röst väger tungt va?

De som stolt bär en Muzze tatto är trevliga, reko, coola personer som det varit roligt att träffa och i några fall lärt känna, bra folk. Regel ett för att göra en Muzze är att man är en glad hygglig prick. Ibland stöter jag på Muzzar på bussen, på hojfester, på facebook.

Hur många av dessa har du träffat och känner?

Under våren / sommaren tar vi ut Gaddare på turne och gör gästspel i andra länder, ska bli kul och se hur det tas emot.

Lätt att vara kung och babbla loss om folk på flasback va......  nu den korta varianten nedan.

Både Peter Schjerva och McRazzia har var sin egen tråd är du kan dryfta dina tankar, håll om möjligt HA tråden fri från OT.

Jag tar fajten att du ska få tycka vad du vill,  jag har inte läst så mycket av vad du skrivit så jag vet inte om du är en provokatör, en smartis eller och en kul kille. Vet bara att du är för öppen med information på flashback om folk i kända MC klubbar som du tydligen både känner och hänger, det gillar jag inte.

Alla har fattat att du känner coola snubbar nu, att du suttit, inte skulle gola, känner den och den....
Ja känner ja, men du då? Är du en rak cool snubbe som gör andra glad ibland som alla pratar gott om?

Behöver du fasta regler eller vågar du släppa taget nån gång och se vart färden tar dig?

Får du någon att le? Är du typen som säger SÅ HÄR ÄR DET:  -Har du testat att bara släppa en tankeställare och se hur den tas emot? Lyssnat på folk? Har du en manual du följer?

Känns meningslöst att ta en diskussion om saker är skrämmande för dig då du kör anonymt som en spökfigur. Du vet ju vem jag är - ring innan du kommer.

Att Muzze skulle vara skrämmande sätter jag mig emot :)

Herr Razzia







"Envar har rätt till åsiktsfrihet och yttrandefrihet. Denna rätt innefattar frihet för envar att utan ingripanden hysa åsikter och frihet att söka, mottaga och sprida upplysningar och tankar genom varje slags uttrycksmedel och utan hänsyn till gränser." - 19:e artikeln om de mänskliga rättigheterna 

0.02. Inlägg ska hålla sig i närheten av ämnet för gällande forum
Var noga med att posta ditt inlägg i rätt forum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser. Om du är osäker på vilket forum som passar bäst kan du kontakta en moderator innan. Ifall det finns flera forum som passar för ditt inlägg väljer du det forum som du tycker är lämpligast.



- MC RAZZIA - MUZZE TATTOO - MICKEY SKULL -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar