lördag 15 januari 2011

– Hells Angels er som en familie

Se filmen  
- Nå får Carina Dahl høylytte råd fra rockepappa.
– Oppfattes som streng og sur
Carina er datteren til Morten «Diesel» Dahl, som på 80-tallet gjorde stor suksess i bandet TNT.
– Dette blir veldig spennende. Vi tenker mye på det. Det virker jo som om hun har lært av han far, sier han og ler i videoen du kan se øverst i saken.
Rockeren sier at han ofte gir Carina råd - ærlige råd.
– Hun er flink til å ringe og be om råd. Da får hun det - uten innpakning. Jeg er veldig direkte, så jeg kan oppfattes som litt streng og sur, tror jeg. Det kan jo være at jeg snakker litt høyt også, sier han.
Trygg med Hells Angels
Morten «Diesel» Dahl var i en årrekke medlem og talsmann for Hells Angels.

Til Dagbladet sier Carina at hun opplevde MC-klubben som en familie.

– Det å vokse opp på MC-klubb er noe som kan skremme enhver nordmann. Men jeg har aldri opplevd noe fælt eller farlig i forbindelse med Hells Angels. Jeg har heller følt meg mer trygg. De blir som en hvilken som helst familie, sier hun. VIDEO
http://www.tv2underholdning.no/gkn/-hells-angels-er-som-en-familie-3388644.html 

Slik var MGP-Carinas oppvekst som Hells Angels-datter
http://www.dagbladet.no/2011/01/15/kjendis/mgp/melodi_grand_prix/carina_dahl/tnt/15071848/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar