söndag 28 november 2010

- Vems tur är det nästa gång?

Nu har bloggen lagt upp ett fabricerat dokument. 
Mycket skrämmande




1: 
Jag MICHAEL EKLÖF har under inga omständigheter fungerat som Polisinformatör. 
Jag bestrider detta.
Michael Eklöf

2: 
Jag Michael Eklöf står upp för vem jag är, och vad jag gör, vad jag säger och jag har inget att dölja. Jag har INGEN kontakt med Polisen, har INTE fungerat som någon råtta, detta är snart underlag nog för en egen bok.

Michael Eklöf



Nu har man lagt upp ett fabricerat dokument som ska fungera som bevis för att jag aktivt hjälpt polisen att etablera nya MC klubbar i Sverige vilket GIVETVIS INTE STÄMMER.

Fria fantasier, dom har lekt med photoshop.

Tag genast detta dokument till HA/Bandidos/Outlaws/övriga  och låt någon titta på detta.


Jag går inte och gömmer mig





Mvh
Michael Eklöf / Mc Razzia

070 518 65 06

2 kommentarer:

  1. Tydligen har man stängt ner den nu.

    SvaraRadera
  2. En snabb scanning av informationen i bilden på dokumentet avlöjar direkt att den innehåller IRB-block från PhotoShop. Bilden är med andra ord redigerad och därmed komplett värdelös som "bevis"

    /W

    SvaraRadera