tisdag 5 oktober 2010

Mc-gäng till Svebo-huset?

Det blev inget behandlingshem i Svebo-huset i Ljusne. Nu förhandlar fastighetsägaren med konkurrerande motorcykelgäng om att göra fastigheten till motorgård.



Distriktschef Torsten Frisk har skakat nytt liv i gamla planer på att förvandla Svebo-fastigheten i Ljusne till motorgård:

- Jag för långt gångna förhandlingar med mc-gängen Hells Angels och Bandidos om en fastighetsöverlåtelse, säger han.

+ Roliga kommentarer
Jag har en soffa som står på gården, jag ska sälja den platsen till Bandidos eller Hells Angels som jag diskuterat pris med flera gånger... OM inte Söderhamns Kommun köper soffan för 2 miljoner.
Ja jösses... det är så man ska göra om man vill sälja i Söderhamn, säg att Bandidos eller dyligt är sugna så köper kommunen det för våra skattebetalarpengar. Hurra! (Och ni som inte förstår ironi så flaggar jag för det nu! IRONI!)
http://helahalsingland.se/soderhamn/ljusne/1.2375640-mc-gang-till-svebo-huset-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar