måndag 20 september 2010

Harley Shovelhead Bobber

Tänkte kolla intresset för min HD Bobber -71:a som är nybesiktad, pga av nya idéer och planer i vinter så tänkte jag kolla om de är värt att sälja hojen. Jag plockade ner den i vintras, blästrade o lackade om hojen i två nyanser rött med microflake i klarlacken vilket ser kanon ut i solljus! Har gått ca 750-800 mil sedan motorn renoverades av MecTec (kvitton finns), framgaffeln är köpt på nostalgia för ett par år sedan (kvitto finns), Suicide-clutch, bra papper -71, mm... En riktigt schysst hoj som fått många komplimanger i sommar =)

Jag är intresserad av att höra ditt bud eller om du har nån -40-50 tals Buick, Mercury, Ford, eller trajja+pengar...?

Mejla frågor/bud/bilder på byten, till mig så återkommer jag så fort jag kan. Skambuden kan ni skicka till Kwådd, har gott om plats i garaget.
http://www.blocket.se/vastmanland/Harley_Shovelhead_Bobber_29601667.htm?ca=11&w=3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar