onsdag 29 september 2010

HAMNADE I TORTYRKÄLLAREN. Den romantiska kvällen för paret Kitty Alnevall, 23, och Jimmy Grönlund, 27, slutade i skräck. Krogens vakter släpade in Jimmy ett källarutrymme där han handfängslades och tvingades be för sitt liv samtidigt som vakterna misshandlade honom.

Vakterna satte handklovar på Jimmy Grönlund, 27, och släpade ner honom i nattklubbens tortyrkällare.
Där misshandlades han brutalt - och tvingades be för sitt liv.
- De tog struptag på mig så hårt att jag nästan svimmade.


- Det rann blod från mina handleder när jag låg på golvet i källarkorridoren. När jag låg där i mitt eget blod sparkade vakterna mig i ryggen, säger Jimmy Grönlund.
http://gt.expressen.se/nyheter/1.2154719/jimmy-27-jag-slapades-ner-i-kallaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar