fredag 27 augusti 2010

One of a kind Rat Bike

Harley Davidson shovelhead FXE -78 1200cc.
Importerade den från staterna för ca 2 1/2 år sedan.
Reggad, besiktigad och skatte befriad.
Ram, motor, gaffel och trans är original så när på cv förgasare hydrauliska lyftare å lite sånt.
Allt annat är byggt lackat och fixat av mig.
Allt är genomgånget och funkar prefekt.
För mycket för att skriva så ring eller kom å titta om du är seriöst intresserad.
Vann tredje pris i klassen ombyggda harleys på Custom Bike Show i Norrtälje i år.
Har fått bud på 150000kr så inget under det är intressant.
Enda bytet jag kan tänka mig är en funktionsduglig stelbent HD bobber shovel eller äldre + pengar.
Ingen s&s !!
Ring inte före kl 10 !!! Då sover jag.
Svarar jag inte så ringer jag upp när jag hinner.
Pris: 150 000:- 
http://www.blocket.se/blekinge/One_of_a_kind_Rat_Bike_29178655.htm?ca=11&w=3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar