torsdag 22 april 2010

Sandberg smidt ud af fitness dk

En af Hells Angels’ topfigurer, rockeren Brian Sandberg, er blevet erklæret i bad standing. Ikke som medlem af rockerklubben, men som bruger af Fitness.dk på Nygårdsvej i København.

Opsigelsen af medlemskabet kom tirsdag i form af et brev fra ledelsen af motionskæden, hvor Brian Sandberg gennem en længere periode ellers har løftet jern for at holde sig fysisk i form.

http://ekstrabladet.dk/112/article1334074.ece

Det er ikke altid let at være Brian Sandberg fra Hells Angels. I sommer fik han aflyst sin ferie til La Santa Sport, og nu må han heller ikke træne mere i Fitness dk på Nygårdsvej i København. Toprockeren modtog i tirsdags et brev fra ledelsen af motionskæden, hvor der stod, at han ikke længere er velkommen. Det bekræfter han over for Ekstra Bladet:

"Jeg kan bekræfte, at jeg tirsdag modtog et brev fra fitnesscentrets afdeling på Østerbro om, at jeg ikke længere må vise mig der og træne," siger Brian Sandberg til avisen.

Sandberg vil ikke videregive den fulde ordlyd af brevet, men han fortæller, at han på ingen måde er overrasket:

"Jeg er vant til lidt af hvert på grund af min person. Derfor ryster det mig heller ikke, at jeg nu er smidt ud. Og det kommer i øvrigt heller ikke bag på mig. Det er alt, hvad jeg har at sige til den sag," siger han.
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/30057832/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar