måndag 12 oktober 2009

GARAGE 1 MC GOTHENBURG

Några kommentarer & avlyssnat

1: Jävlar vilken klubbkåk, Grattis GARAGE1, 15 BAST.

2: Inte nog med att dom har många polare bland klubbarna, även lokalbefolkningen tycks gilla klubben som i folkmun med ett leende kallas GARAGE 81 av bla personalen på den lokala bensinstationen, Pizzerian nästgårds erbjud Biker-rabatt.

3: Imponerande klubbhus, goa gubbar, bra service, vilka fina presenter, dom får bygga ut så dom kan spika upp alla gåvorna på väggarna.

4: Det finns många sätt att bedöma hur bra en klubb/fest är, jag gör det enkelt för mig och konstaterar att det va mycket snygga tjejer på festen och det kommer man långt med. RESPEKT!

5: Prima fest men såg inga hojar, ev stod dom i garaget, jag tycker det ska stå hojar utanför klubben så man kan kolla in snygga byggen, sen fanns det ingen Jubileumströja att köpa så jag köpte mer öl, men fan va folk det va.
FORTFARANDE BAKIS :)

5: Det va ett bra kalas hos Garage 1 i helgen, det firades 15 år av hårt arbete. Gäster från när och fjärran. Vi fick gott käk, gott å dricka, bra band och träffade många nya och äldre vänner. Att man lyckats placera ett förstaklassens vandrarhem bara 200 meter från festen gjorde ju inte saken sämre. Får jag bara numret till den blona skönheten som tog mig med storm när hon dansade runt stången är lyckan total.

GARAGE 1 MC GOTHENBURG WWW
http://www.garage1.se

GARAGE 1 MC GOTHENBURG @ FACEBOOK
http://www.facebook.com/profile.php?id=1587055655&ref=mf

SUPPORTSIDAN HOS GARAGE1
http://www.garage1.se/ny_sida_11.htm

PS: Vi gillar att få in snurriga tips, kommentarer, brev från klubbar som vill att vi läggrer ut en blänkare om nästa fest,

2 kommentarer:

  1. Hej Bloggen

    Har läset din sida med intresse sen den startade, på senaste tiden tycks du / ni som skriver på sidan ta parti för den ena sidan. Jag kan ha fel men tycker det redan finns ett allt för stor fokus på rödvitt.

    Lilla Björn

    SvaraRadera
  2. Hej Lilla Björn

    Bloggen heter 1% klubbar som rockar i Media. Om andra klubbar rockar och vi hittar något som blänker, ja då kör vi.

    Skicka gärna in filmer vi missat eller egna bilder. Vet inte vilken klubb du menar men vi tar upp allt matnyttigt vi kommer över.

    Ha en bra kväll

    MC Razzia

    SvaraRadera